För löpande service av din fjärrvärme
Du som har fjärrvärme i din villa kan teckna serviceavtalen Villa Bas eller Villa Total
Villa Bas
Villa Total
Avtalens innehåll
Villa Bas | Villa Total | |
---|---|---|
Reservdelar lagerhålls i möjligaste mån för att säkra snabb avhjälpning | ✔️ | |
Ingen extra kostnad för arbete, reservdelar och material (under ord. arbetstid 07-16) | ✔️ | |
Servicebesök vartannat år med utrymme för utförande av enklare åtgärder som identifieras vid servicebesöket | ✔️ | ✔️ |
20 % rabatt på arbetskostnad, reservdelar och material | ✔️ | ✔️ |
Tillgång till jourservice dygnet runt | ✔️ | ✔️ |
Akut felavhjälpning inom åtta timmar* | ✔️ | ✔️ |
Telefonsupport | ✔️ | ✔️ |
Dokumentation av anläggning | ✔️ | ✔️ |
Vi besiktigar din central
Din fjärrvärmecentral behöver uppfylla vissa kriterier innan serviceavtal kan tecknas. När du anmäler intresse för serviceavtal genomför vi en besiktning av din anläggning. Under besiktningen tittar vi bland annat på centralens skick och ålder. Vid godkänd besiktning kan avtal tecknas. Om besiktning visar på flera kritiska fel kan avtal tecknas efter genomförd felavhjälpning enligt åtgärdsförslag.
Anmäl intresse
När du anmäler intresse för serviceavtal genomför vi en besiktning av din anläggning. Efter godkänd besiktning kan avtal tecknas. Bifoga gärna foton på din fjärrvärmecentral i intresseanmälan, det förenklar för oss och snabbar på processen. Efter anmält intresse kontaktar vi dig inom cirka två veckor.
Felanmälan
Kontakta kundservice
Du kan alltid kontakta oss på något av nedanstående alternativ